کد خبر : 1385
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1404 - 18:31

صدور اخطار به ۳۷۲ اداره و بانک پرمصرف آذربایجان‌غربی/ برق ۱۰۰ مشترک اداری قطع شد

صدور اخطار به ۳۷۲ اداره و بانک پرمصرف آذربایجان‌غربی/ برق ۱۰۰ مشترک اداری قطع شد
۳۷۲ اداره و بانک پرمصرف استان در روزهای ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه شناسایی و اخطار برای آنان صادر و برق برخی از این مشترکان قطع شد؛

طاهر کیامهر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی روز چهارشنبه در گفت وگو با چراغ گفت: ۳۷۲ اداره و بانک پرمصرف استان در روزهای ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه شناسایی و اخطار برای آنان صادر و برق برخی از این مشترکان قطع شد. در این بررسی‌ها ۲۷۲ اداره و بانک پرمصرف سطح استان در روز ۱۴ مرداد ماه که بیش از بار پایه مصرف داشته‌اند شناسایی و پس از اخطارهای لازم به بار پایه و مطابق الگو رسیدند.

وی دامه داد: این بازرسی‌ها در روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه نیز ادامه داشت که منجر به صدور اخطار و قطعی ۱۰۰ اداره و بانک پرمصرف سطح استان که از بار پایه مجاز تجاوز کرده بودند، شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اذربایجان‌غربی اضافه کرد: در ادامه اجرای برنامه‌های مدیریت بار در بخش اداری و نظارت بر مصرف برق در روزهای اوج گرما طی روزهای تعطیل شناسایی ادارات پرمصرف و صدور اخطار برای آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: استان با گرم‌ترین روزهای یک دهه اخیر روبه‌رو است و افزایش بیش از چهار درجه‌ای دما نسبت به میانگین بلند مدت به ثبت رسیده و در راین شرایط پایبندی به الگوی مصرف برق از سوی نهادهای دولتی، عمومی و بانکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

کیا مهر با اشاره به نظارت‌های میدانی با حضور تیم‌های بازرسی و قرائت به‌صورت روزانه اضافه کرد: در صورت عدم اصلاح الگوی مصرف پس از اخطار، قطع موقت برق ادارات متخلف در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی روزهای ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه اکیپ‌های نظارتی این شرکت به صورت میدانی با هدف بررسی رعایت تعطیلی از سوی ادارات و یا نظارت بر رعایت الگوی مصرف توسط ادارات و شعب منتخب بانک‌های فعال در این ۲ روز اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اذربایجان‌غربی عمده‌ترین مصرف نامتعارف و اخطارهای صادر شده را مربوط به شعب بانک‌ها دانست و گفت: در جریان مانور سراسری مدیریت مصرف برق در استان، نتایج ارزیابی‌های میدانی نشان داد که بیشترین بی‌توجهی به دستورالعمل‌های مدیریت مصرف مربوط به بانک‌ها است که همکاران شرکت توزیع با مراجعه به شعب پرمصرف اخطارهای لازم را صادر و برخوردهای قانونی را با این شعب اعمال کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =